Monday, August 22, 2011

Hadanomy Collagen Mist



好耐之前係SASA成日見到呢支Collagen Mist, 但係因為有朋友同我講過搽面既Collagen , 一定要食落肚先有用. 但本人發覺搽面既Collagen有用之後就想試其他Collagen 產品 (因為H2OCollagen mask 太貴了 =___=) . 啱啱見到萬寧有呢支Collagen Mist, 仲要特價只售$58 (我迫我男朋友買XD), !


用後塊面摸落回復彈性, 有返光澤.

發覺同H2O冇乜大分別, 但價錢相差30, !!!

另外, 我之前日日用H2O Collagen mask, 所以唔發覺塊mask好唔long lasting, 我只係懶咗2, 立即打回原型. 反而我的美麗日記咁既quality, Im ok law! H2O sucks! The quality doesn’t match with the price!

我推介呢支Hadanomy Collagen Mist! 等我遲下用泥當mask sin~

No comments:

Post a Comment