Friday, August 5, 2011

如何護理腳掌的皮膚?

本人之前曾用過牛乳足膜去腳底既死皮, D死皮係甩曬, 但係好花時間, mask fu 45 mins, D 死皮脫落既過程要大約三個禮拜, D死皮脫落緊果時係ugly 到著唔到涼鞋. 都唔明點解之前會覺得好用ga…
 
 
牛乳足膜

因為貪靚既關係, I have tried many things on my feet.

行得多雙腳一定會出死皮, 所以要用D摩砂棒幫手去死皮. 磨砂棒有2, 一隻係真係有磨砂(the top of my photo below),但一定要沖完涼D皮膚濕先用得, 用後隻腳底好平滑, but呢支嘢唔可以用多過30. 因為D砂石中間會磨 ‘zit’, 通常用到咁上下就要換過支. 第二隻係金钃既磨砂棒(the lower on my photo), 可以不停咁循環使用, dirty果時用花灑一沖就乾淨, 但係佢既problem係磨完後冇咁滑, 而好既係乾腳同濕腳都可以用

 

我通常一個星期磨一次, 同每日沖完涼後幫隻腳查body lotion.

最近最crazy既係我用會對我塊面敏感果D peeling gel去磨腳板底, 點知又work wo!!! 大家可以試買D平既peeling gel去腳D死皮~

Laneige Strawberry Peeling Gel

記得要日日help ur feet lotion ar! 問我點解呢? 我著咗平低鞋咁多年, 日日都著鞋唔襪, 隻腳都未臭過XD, so lotion真係好重要ar~


呢幾日用Crabtree Relaxing Body Lotion, 真係幾潤and有少少冰涼感覺, so relaxing! 但唔知點解用後腳上有白色粒粒.


No comments:

Post a Comment