Tuesday, August 16, 2011

朋友圈


Few days ago, I got my academic report, I had some thoughts.

完成大學後, 時間多咗, 同好多舊朋友出泥聚聚.

我問自己之前唔見D 朋友為咗閉關讀書值唔值?

雖然有好成績, 但原來唔值.

我讀大學果時, D 人食餐飯三十蚊都覺得好貴. 近朱者赤近墨者黑, 果期我特別, 二十蚊都覺得貴. 話題不太多, 扮靚化妝一定冇份, 講愛情, 一係就冇經驗一係就覺得一腳踏幾船都冇問題, SHIT…. 果期同D舊朋友出街佢地好似覺得我怪怪雞雞, 又好似ugly . 好彩, 大學都有1, 2個正常既知己朋友. D 大學同學畢咗業3個月仲hea , but none of my business, just dun follow them.

同中學同學出泥, 個個都係大小姐, $$$ , 所以一齊行街就買野, 食都食得豪爽. ar!!!! gossip一番! 佢地好識為將來打算, 所以佢地而家大部份都係專業人士.

AD D朋友出泥中學同學差唔多, 一樣爽 AR!!! At least大家交到心, level又差唔多.

如果可以自己揀命運, 我會選擇讀第二間大学, 起馬身邊既人都同我差唔多, 有偈傾, 唔使就得咁辛苦. 我接觸到其他大學既人, 冇一個會hea到咁,唔為將來打算, 只為眼前成績去打生打死.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

前幾日我同我男朋友傾我公司D人際problems, 佢話我成日遇到呢D 問題, 應該係我有問題. 佢之前都覺得肥邦單野係我有問題, 又話我絕情delete 咗佢facebook, 我依家想講, block咗我, 咁邊個絕D ?

我成日都諗, 我每一日都自我反省, 我希望自己變得更好.

我真係成日遇到呢D problems, 點解呢? 其實唔係我成日遇到. 而係我身邊D 人遲頓, 人地寸佢或者樹起條尾佢都feel 唔到. 我只係比較感受性強, 成日先知先覺.

試過la, 我之前一早睇穿男朋友哥哥個老婆係有D 問題, 我同男朋友講, 佢唔信, 仲叫我唔好講人事非. 最後, 男朋友媽媽開口同我男朋友講佢先信.

有好多時因為圈子唔同, 所以唔好咁快話係我既problem, 如果同一圈子你會明白我既處境. 有時我同男朋友講lei d yea, 我只係想要有個人係身邊聽我講, 而唔係話我有問題, 講到好似所有事非都係我製造出泥咁.

另外, 我男朋友係度計住facebook有幾多個人like 我地8週年既status, 我有13, 佢有 28. 佢話我少朋友. 我想講, 唔係越多人like就越多朋友.

I am not trying to look down on Hong Kong people, but a friend of mine from USA, she said that Hong Kong people are very mean to others and always 見高枱見低踩. 仲要記住我D facebook “friends ” from Hong Kong, 香港D(not all of them, but mostly )係鐘意睇住人衰特別開心, 見人開心就小氣(that’s why the 八掛 magazine期期都賣到咁popular), 我身邊真係見過幾個人係見人甜甜蜜蜜就唔gur, 見人分手就笑人抵死. 我男朋友D friends 一大半都係from Canada , you know what I mean?

我男朋友成日話我冇朋友, 我想問佢有好多朋友, 但係交心有幾多個?'

最後, facebook上有咁多 朋友” , 有幾多個見到面會只會hi-bye, 甚至冇傾偈? 有幾多個會見到面又會可以start a conversation lei?

 

2 comments:

  1. I totally understand what you're talking about!!!
    其實我唔識你男友, 但聽你平時所講嘅野, 我估啦下...(No offense) 佢見識唔多...起碼無唔憂柴唔憂米, 一早就去左canada讀個幾年書..朋友呢家野, 貴精唔貴多, 一大堆豬朋狗友出去癲有幾難...你要揾到對你交心可以share secrets, 真係了解你, 大家唔使樣樣講到明已知對方講咩呢類朋友又有幾多個?

    bonnie 單野佢無身在其中, 佢完全唔會明我地個種"受傷害"的感覺, 我地就講"對事不對人" ...但無呢個人就唔會有今次呢件事..就好似我都要斷絕佢揾我妹因為this is a way to protect who we love...反而我覺得你男友未試過要去保護佢任何一樣野, 因為佢從來想要就有, he has what he asked for. 至於閱人方面...有時唔知真係好過知...尤其男仔 (no offense again, my dad dou hai gum) 你講佢唔會信, 次次都係到自己出事喇/其他人地再講 先信..所以都係慳返啖氣吧啦.

    ReplyDelete
  2. yes ar fat mayyyy, u totally understand mee ar, love die u , i always hate tht when i am gettin older, i see things and people more clearer... it is a good way to protect myself, but not a good way to kno too many things... i always think it is not my problem, because i observe alot, and i feel uncomfortable so i tell my bf, but im not a si fay jing, but it is just happened and i felt it, and i cant tolerate , so i find someone to talk ... if u think of PAD , all my gossip started by gloria and ka yu, and now started by bonnie, u will kno tht i am not the one to start those si fay

    ReplyDelete