Sunday, August 7, 2011

Paper Mask

今日要講既係paper mask, 啫係由紙做既mask, 平時我地用果D mask係已經pack好一包包, inject咗精華素. 但好多時我地發覺有D 爽膚水or face lotion好好用, 但搽完係面又太快蒸發曬, 而你又想佢long lasting D, 就可以買paper mask整自己想要既mask la, 令個功效last 得耐D. 


Kose paper mask

Instruction on the back (click to enlarge the photo)


今次我用呢隻paper mask因為我上星期係H2O買咗一包 $1650collagen mask, 要用足30, 貴死咗 Orz, 毎日用完之後見到個袋入面仲有好多精華素, D 寒酸性格出曬泥…… 唔捨得浪費, 於是我recycle個玻璃樽用泥裝起佢 (記住: 開咗封既精華液唔好keep多過1星期, 會有菌ga). 咁就可以敷多幾日, 橫計掂計將$1650除開用多咗幾日個心都GURD ……

呢隻paper mask一包有12, $35學生證有9. 佢本身係乾既, 被壓縮到好似粒藥丸咁.


************************************************************************

 Things I used just now (個樽係 Laneige但D精華液係H2O)
 

用法:

 首先將粒丸放入D 精華液裏面, 記得要D 精華液 cover曬粒藥丸.


幾分鐘之後會自動發漲. 但要視隻精華液係乜嘢ingredient. 我精華液冇乜水份要我每大約1分鐘用手搣一搣塊mask (唔好咁大力ar, 因為紙做), D collagen入到去. 佢導入既process around 5 to 6 minutes.


mask D質地好薄

之後開始敷mask la. 其他mask 可以敷到30分鐘, paper mask不能超過20分鐘, if you use it for too long, 會出現塊mask 由你塊面抽水既現象, 對皮膚唔好ga! 


No comments:

Post a Comment