Wednesday, August 10, 2011

Do I look strong?

男朋友前排同我講關於一個女性朋友既事, 佢話同果個女孩唔熟. 在我作為第三者看來唔覺佢地唔熟. 如果真係唔熟咁應該係個女仔有D問題. 我相信到呢度我男朋友心裏一定想我好衰咁話佢D朋友.

記住, D 女仔係好鐘意唔係鐘意個男仔都特登借機機會揾嚇對方.

個女仔(MICHELLE)前幾日突然同我男朋友講佢公司有個男仔(B)錫咗佢2. 個女仔同果個男仔都有另一半. 個女仔第一次被個男仔錫完之後打咗佢一巴, 個男仔過一排又係公司錫多佢一次. 個女仔覺得個男仔好變態好賤, 因為佢有女朋友.

我既睇法到而家有2,

第一: 呢件事既私穏度好高, 唔係真係咁熟既朋友係唔會同佢講, 令我覺得佢地既關係好close. 問心, 俾人抽水呢D 事我諗我經驗多過呢90後好多, 有好多同我好friend 既朋友都唔知我曾經俾人偷影個裙底, 俾人摸胸, 俾人由SHOUDLER 掃到落PAT等等. 我唔講係因為唔係乜嘢光彩既事, 同唔知點開口. 唔係真係好friend係唔會同佢講, 更何況同一個 唔熟既異性.

Get my point?

一係就個女仔冇乜朋友, 一係佢就特登同我男朋友講. D 嘢係會同姊妹講先law. 個女仔唔係冇friend ga wo, she always shows her pic with her friends in facebook.

And我唔明點解我男朋友有少少怒氣when he said個男仔係變態果時.

U know why I am so angry ma?

If I get angry right after my bf told me abt her thing, my bf will tell me about his friends no more, so I just keep tolerate.

男朋友而家好賤  << should I use this word? He deleted all the sms and msn msgs which he chatted wiv girls.

第二: 男朋友同MICHELLE 話個男仔係好變態. 我在第三者立場分析, 我用另一個角度睇 (經過大學3dark ages, 我睇人好準, I looked at the pic of tht girl around half year ago, I felt tht she was not tht naïve. Half year ago, this thing not yet happened, if I told my bf b4, he will say I am so bad to his friends). 個男仔唔係變態, 有問題既係佢兩個都有問題. 係冇人既情況之下, 其實個女仔一定係做咗D嘢個男仔先會KISS. 正常人係俾人打咗一巴之後一定唔會再做第二次. 如果有第二次好明顯係個女仔有問題, 明嗎? 係公司做呢D 嘢可以俾人告架! 個男仔唔會蠢到咁, 何況佢有女朋友. 個女仔又唔靚又豬dam. 如果唔係個女仔D 身體動作或者眼神有問題個男仔點會咁?! (n I found that she love to wear clothes that 露少少la)

我大學之前有個好似呢個MICHELLE既師妹, 我之前已經推段到個女仔係D 咁既人.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有一次, 男朋友打俾MICHELLE “問功課”, 然後MICHELLE suddenly cry on the phonr, 佢話同男朋友argue, 正常就算死忍都費事俾人知. 就算係乜人就算對住自己D ok gei friend都唔會 suddenly cry. 係你面前喊, 佢只係想你tum返佢, 同咋嬌ja. 然後, 我同男朋友講個女孩有問題,男朋友話我衰, ng ho gum wa kui,  又話人地樣好可憐, 佢當人地係細妹咁, 又話佢好易喊. 男朋友話個女仔冇我咁堅強, 我冇咁易喊.

男人們! 我跟你們說, 當你會當她作妹妹, 你已掉進她的陷阱了! 因為你不知不覺被她所發的姣令你覺得是一個 需要被保護的人. 你也許不察覺但這是真的! 

甚至連你們的另一半說她的事實, 你乜覺得女朋友在砌哪女孩的生豬肉!

She is a very perfect drama queen, she should have to win an award, u kno what I mean?

女孩永遠俾男人想像中clever, especially 心計!

Im not appreciating myself, but I want to say that you are so lucky to have me – a girl who never counts on people and speaks straightly, never lie to you!

之後我男朋友話個女仔會係香港約我男朋友攞notes wo, 我唔會信佢係大學冇朋友studyecon 4xx果科, 不如話攞個explanation出泥見面. 我男朋友話帶埋我去見佢.

如果佢尊重我既可唔可以寄D notes 俾個女仔算呢? If she really only want to get the notes!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Deepest side :

你堅強過佢ar ma!” 

就係呢句話我down咗幾日.

說這句話的時候我曾偷偷流淚, 要告訴你嗎?

在以前你跟我說 你經常哭很麻煩!”

我告訴自己, 我要堅強, 我只要哭得多就不會再流淚.

原來哭得多就真的不會再流淚.

但為何我現在又哭呢?

原來這是我的死穴.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

一齊咗8, 我先瞭解佢有幾唔瞭解我. 我唔係堅強, 我唔係人前喊, 因為我唔想做戲俾人睇.

我唔係一個堅強既女人, 我都會流淚.

在你不知道的二千九百多天裏我哭了多少次? 要每次大費周章你打給你, 在你面前哭, 你才會覺得我也是一個楚楚可憐的女孩嗎?

我從不覺得我所經曆的比哪女孩好多. 她有被人傳跟別的男孩上床嗎? 她有被其他女孩說三道四? 她有過情緖病嗎? 她有過更多其他的事嗎?

還是你覺得我自己一個可以go through所有問題?

對了, 有幾個朋友跟我說我成熟了很多.

我只是知道我要疼錫自己也要珍惜眼前人.

如果自己都不愛自己, 怎麽辦?

我不是堅強我只是要比任何人更錫自己. 我哭, 真正的流哭可以有渲洩的作用, 而不是用作為手段.

這些都是我所經歷的, 我哭的時後, 你跟我說過什麼, 記得嗎?

你常說我是大醋呈, 你能站在我立埸想嗎?

你明白嗎?

不是不相信你但你能避忌她一下嗎?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔係個樣好純情佢就係純情.

我個樣咁寸我又係成日俾人蝦呢個蝦果個. 我冇蝦過人, 但因為呢D “純情女个样楚楚可憐, 令我唔知俾人屈咗幾多次… 


2 comments:

  1. 唉, 一去到呢D位...又係有苦自己知...
    同男朋友講, 又會話你惡/霸道/blah blah blah...
    唔講呢, 你又覺得呢種女仔又四圍扮可憐呃人...
    自己又要忍住唔可以係男友面前喊, 喊佢又話你煩, 唔喊又話你tough得仔...都唔知想點=.=

    ReplyDelete
  2. u understand me ar... thts why im so angry, ngo b4 can tolerate and cry in front of him then he think im so ma fan, but then he yau think other gals cry in front of him is ok. i reli so angry

    ReplyDelete