Monday, August 22, 2011

Nature & Co Three Butter Hand & Nail Care Balm


呢排返工, 要搞D VIP cocktail party, 洗食具酒杯, 又要clean up d artwork, 成日要掞掞抬抬, 又俾D紙界損曬隻手. 做到隻手粗曬, 日日用之前用開果D hand cream, 但係都保唔返. 明明之前有朋友讚過我隻手滑, 而家搞到咁….

我其中一條左右銘: 女人隻手好重要, 冇男人想拖一個鞋手既女人ga ma.
我講完呢番說話後, 我大學個roommate即刻晚晚好似我咁, 臨瞓前搽hand cream, haha~

以前用過Crabtree, 潤係潤, 但係好鬼lup所以放曬係度.

前排見有雜誌介紹Nature & Co D hand cream, 所以買泥試.
不過好難揾, 要去大型WATSONS先揾到, 價錢適中, $30 for 30g.

 
尋晚試咗, 都係有D lup, 搽落同CRABTRREE差唔多. 今朝起身隻手D幼紋消失, 隻手滑咗, nice try.

click to enlarge the pic.

上網睇返原來Crabtree Nature & Co既成份冇分別, 一樣有SHEA BUTTER, Nature & Co 仲要多佢幾仲成份, 包括olive oil, cocoa oil. 價錢相差三, 四倍. Nature & Co Three Butter Hand & Nail Care Balm 真係超讚!




No comments:

Post a Comment