Monday, July 18, 2011

Gloss


今日經過H&M, 見到有支gloss $9.9, BOTTLE 幾靚, 於是買泥試試.

係我未接觸任何化妝品之前, 我好鍾意用lip gloss. 但人越大越hea, 乜都唔用, 跟唔上化妝既trend.

我曾用過既gloss 有好多隻(over 20… Orz), 價錢由數十到二百元不等.

首先講我個化妝袋仲未dump果幾支啦.


x x x x x x x x x x x x x x x x x x



Givenchy
幾易上色, D色好貼, 但難落妝.



Dior
幾易上色, 但有少少癡lup lup.



Dior
太閃, and我不太喜歡聞到陣味。



Lancome
Ok la, 幾香, 但我覺得太閃。




Red Earth
用落有D乾,難落妝。 



Maybelline
望落幾水潤, 但唔知點解有少少膠味.



H&M (bought it today)
好易落, 唔太lup, 但唔上色. But $ 9.9有咁既質素真係好ok!



其實我用過咁多隻, 我而家覺得咁駛買D咁貴, 萬秀雷敦已經ok.

Little Tips: 記得用前塗潤唇膏, 會令D glossga!


No comments:

Post a Comment