Sunday, July 31, 2011

FANCL Beauty Facial Treatment-Hydrating Mask


之前成日聽D人講唔好用咁多磨砂, 然後D 公司就出咗peeling gel, 但係我用過好多隻peeling gel都好似好 WORK, 但之後我面上通常都出粒粒, 差勁!


本人好鍾意試新嘢, 今次紹FANCL Beauty Facial Treatment-Hydrating, 其實佢係一隻去角質層既mask, 佢又唔係peeling gel 又唔係磨砂.
 
敷十分鐘後洗淨, 再查補濕液即可, 我用完之後塊面冇出粒粒, 又好滑, OK !

 買過盒仔裝剩返果D.
 
問題係隻MASK太貴, $ 360 一盒, 只有6x 13g, 如果2盒就 $680. 記得唔好聽D sales, 佢地教你一次用1, 又話開咗就唔可以keep多過一日, mask 個設計係冇蓋, 迫你要一次用曬, 好賤…… 其實冇人塊面大到可以一次用曬成支, 通常我都用個盒仔裝好未用果D, 因為一支可以用3次以上. 做個聰明女孩要識得係花費中見慳兼 XD 我到而家半年先用咗2支半. $360用一年, 呢個價錢OK la~

 仲有三支未開.



No comments:

Post a Comment