Monday, July 25, 2011

Fancl蜂皇精華軟膜



 
大約半年之前, Fancl買咗支蜂皇mask, sales 教我係沖涼時fu , 然後沖完涼時洗淨就可以. 但我發覺支mask 冇乜用. 心有不甘, 支嘢得我中指咁長, $158, 質量都算貴. 之後去咗幾間唔同既Fancl D sales 點用, 但個個都係話沖涼時fuOK. 



到我前排收到Fancl sms, member可以攞sample, 好用同唔好用既, 我都一定會攞. 所以今次我用之前, 上網做research先用.

原來D sales係教錯ga, mask係要用手按摩, 唔係hea 住沖涼fu!!! Fancl 官網入面有一句 塗勻後可先輕輕按摩面部 1 分鐘 <<< this is an important sentence!

今次按按摩完之後, 同其他peeling gel一樣, 出咗D 好似膠水絲咁既嘢. 洗淨後, 皮膚滑咗好多. 唔乾又唔會起粒粒.

 
支嘢好好用喎! 咁啫係我之前支嘢 waste la! 因為D sales 教錯.

下次要記住要按摩面部呀!!!


2 comments:

  1. long time no "come" ahahhaXD
    我有用開呢枝野..我唔係沖涼時用的, 我係沖完涼後, 先敷上去...效果好好, 洗後好滑lut lut

    ReplyDelete
  2. yes ar, i just found tht it cannot be used when i bath, i dunno why few sales told me to use when i bath law

    ReplyDelete