Wednesday, July 6, 2011

生理=心理

記得之前上過一個課程關於心理, 生理, 藝術和人類學的關係. 例如當人想到好酸既LEMON 會出現出口水或吞口水等生理反應.

當一個人係心情最低落時會好容易生病, 相反而一個開心既人冇咁易病.

有一晚, 我幻想自己躺在一個好淺水既池塘裏, 背脊感受到水的流動, 感受到少少涼既水溫, 身旁種滿蓮花, 我聽見風聲拍打在花辦上, 水在我身上輕輕的拍打着.

過了幾分鐘, 我感到我的生理現象開始浮現, 例如耳開水始有少許不平行, 身體有一點涼. 心情放鬆了, 好神奇.

這就是心理治療. 毎個人都可以成為自己的心理治療師. 何不毎天花一點時間去幻想呢?

記住: Every human is a container of the things that happen in his/ her daily life. We all need an exit for them to express, release and transform rather than repress. 



Water Lilies, Monet, 1916-19

3 comments:

  1. 你最近寫啲post都好心靈, 但我好喜歡睇, 說真的我對這方面不太在行...幾想了解多D, 最近比較尋求心靈上的舒緩

    ReplyDelete
  2. haha thanks u appreciate my 心靈 ar~

    ReplyDelete
  3. yes, i feel relaxed and makes me to think deeply too, the positive ones =]

    ReplyDelete