Thursday, July 7, 2011

落裝用品

化裝後一定要御裝. 所以我試過好多隻御裝油, 但有時皮膚受不了. 用完後面上會出酒米.

今次我會介紹三隻落裝油.

第一隻係日本Mandom Beauty既落裝水, 成份包含Q10, Q10 有助皮膚保持彈力. 佢係我用咗咁多隻御裝液最好用既一隻. 用後無需過水, 又唔LUP. 雖然話無需過水, 但始終之後都係洗個面好D ~ 我誠意推介!


第二隻係Softymo既去角質層落裝油. 剛開始用時覺得既好, 但後來發覺不能日日用. 因為日日用去角質既產品會令皮膚表面薄咗, 表皮最外層既保護洗走晒, 令皮膚易出暗瘡同酒米. 所以一星期用一次好la.

我之前試過用呢支嘢抺走書枱上既筆蹟, 因為當時連皂液都抹唔甩, 但呢支落裝油竟然抺得甩, 可以想像支嘢既勁.


第三隻台灣SHILLS出既橄欖落裝油. 效果一般, 用完之後用洗面膏洗完都覺得LUP. 不太好用. 我用咗之後, 面上有出酒米

*******************************************************

另外, 我亦過用Shu Uemura落裝油, 同Softymo另一隻落裝水.



Shu Uemura落裝油幾乾淨, 但實在太貴 over $300.



Softymo落裝水, 我冇出酒米但昵隻落裝水好難落裝. 
D質地又未到液體但有少少 creamy.



    

2 comments: