Friday, July 8, 2011

藝術治療


近日我嘗試用音樂對自己進行心理扶導, 我對自己既心理狀極為重視. 因為之前有一陣子我成日好火, 成日覺得個心好重, 個個禮拜睇中醫都冇用, 我問自己發生咗乜事? 後來平心靜氣同自己個心溝通, 我先揾到答案.

原來係個心出咗問題.

再過一排, 我開始邊聽音樂邊畫畫. 而果一排個心係最放鬆, 個人冇咁多嘢諗, 好靜.

大學最後一個sem, 上咗一個有關藝術治療既課程我才明白藝術對人既關係同點幫到人因為所有art form係冇國界.

呢排誤打誤撞听到DJ Okawari D 我好鐘意, I feel relax.

要做個聰明既人, 要錫自己身體ar~


2 comments:

  1. can u teach me how to 用音樂對自己進行心理扶導?? i want to discover more about myself and release more

    ReplyDelete
  2. i can ar , later we go out i teach u la~

    ReplyDelete