Sunday, June 2, 2024

感覺中的日本


近日, 同朋友傾book機票返香港嘅事, 幾位朋友都話, 佢哋而家時都會由加拿大飛去其他亞洲國家, 玩一轉先返香港, 幾個朋友都叫我去日本. 

好多人都話日本係鄉下, 對於日本呢個地方, 我一直都好抗拒. 

去過日本幾次, 無論去到邊個地方, 感覺都好唔舒服, 形容唔到.

最”正常”嘅, 不過於撞鬼被鬼搞, 又試過無啦啦俾個日本仔攬住, 自拍時有人槍我電話一齊影相, 等等. 有次撞完鬼之後, 返香港, 每晚都發同一個夢, 夢見間酒店房同D水, 維持咗成個禮拜.

我好鍾意日本D嘢, 成日會特登揀啲made in Japan嘅嘢, 但係唔會選擇去日本. 

2019年年尾, 最後一次去日本, 當時唔知2020年會有COVID, 都唔知道同自己去日本嘅朋友係2020年會過身…

個video係當時我同朋友喺日本海底觀光船拍… ☹️😔

想要同朋友講: 我好掛住你, 多謝你同我一齊嘅時間.

No comments:

Post a Comment