Monday, July 23, 2012

Neutrogena White Vitality


剛剛用完支Neutrogena White Vitality, 等我講講支White Vitality 既功效la.
我開始用咗2 星期後, 面上既顏色係白咗D la, 唔知點describe, 例如好似張相係photoshoplevels拉到240 , 係白咗少少. 但面上d 暗瘡印或曬後用都係冇乜用. 所以我成日見其他blogger 好極力推呢支 white vitality, 因為面上顏色係白咗少少, 但呢full 美白mask 都可以做到呢個效果

再講, 呢支White Vitality係美白唔到黑斑同雀斑, 暗瘡印等, 功效同其他美白產品分別唔大.

另一方面, 我唔滿意係個duration, 容量同保濕方面. 我用完一支White Vitality, 唔會好似廣告咁 一支解決所有問題”, 色素問題仍然在. 我用咗支White Vitality  1個月多幾日就用完, 容量真不太多, 我用約 $220 買其他大牌子既美白產品都冇咁快用完, 我只係早晚各按一揼…… 用完支 White Vitality後一定要用其他保濕面霜, 佢真係唔保濕, no kidding, 唔保濕就真係唔保濕, 呢支White Vitality 好單向. 要用呢支White Vitality, 仲要買堆其他保濕白產一齊用, 計落條數都既貴. 佢唔long lasting, 因為我冇用之後, 面上既顏色不出3日打回原形.

我覺得搞笑既係我未見到有blogger講佢唔保濕同唔long lasting 既問題.

**White Vitality 上面有真珍閃粉, 所以用後會令人望上去有光澤, 好似d makeup base 咁有閃粉. 我暫時見唔到暗瘡印有好轉.

用完後想開咗睇吓支嘢入面乜樣, 但唔夠力, 只能開到這地部XD

No comments:

Post a Comment