Tuesday, July 10, 2012

Laneige Skin Veil Base 防曬調色底霜SPF 26 PA+


上星期, 日日去見工, 見到心情差晒, 要氹吓自己, 個樣靚D個人都開心D. 但我好怕Laneige另一隻有waterbank 成份既base, 我怕會好lup. 我呢隻base 係冇保濕. 香港既夏天啱晒la~ 呢支紫色係俾暗啞皮膚用.

我用咗5 , 每日於早上洗面後先塗上facial cream, 再塗上呢支Laneige防曬調色底霜, 防曬功效仲未知效果, 但面部調色有一定功效, 面上的顏色白淨咗, 光亮咗, D又唔lup, 本人本身面部顏色算係白, 所以我都算last到一日. 我冇保妝既習慣, 但都ok! 我面上亦唔覺有敏感. 都值得推介~

 Before
&
After

sales 送咗2 sample 同皮膚測試俾我, 同一未做treatment, 遲下book 時間做先~




No comments:

Post a Comment