Tuesday, July 3, 2012

黑與白之間


上星期, 發生咗好多唔開心既事

呢幾日, 日日都去見工, 見到我開始有少少抑鬱…… 時間多咗, 諗嘢多咗. 加上天氣又灰灰沉

今日出到街, 見到太陽, 我好開心, 刺熱既陽光射到身上, 好暖好暖.

太陽同樹蔭的倒影射係地上, 好似太極個圖咁. 有塊樹葉在地上, 我初初覺得佢好醜, 好似人生上既污點. 但再望真D, 塊樹葉好似同我講 黑與白之間, 仲有其他嘢存在, 凡事唔只有好同唔好, 可能而家心情係唔好, 一時諗唔明. 但時間會令你有其他看法. 睇吓地上個影, 佢隨住時間同身邊事物既流動, 會有所改變同融合. 而我亦會隨風飛走. 正如人既心一樣, 時間會讓你看得更多.”

No comments:

Post a Comment