Friday, June 10, 2011

Post 80's

大學呢幾日出成績, 於是就有好多人係facebook post自己個分, 又話終於追到 second lower honor, even someone said their GPA are lower than 2…… 然後勁開心勁多人like, 我想問second lower 有幾開心呢? 因為個GPA 低到2.3都係 second lower, 3second upper, 我就係second upper, 見到D 人話啱啱追到second lower, 就勁開心.

我係一個從副學士升上大學既人我眼見身邊好多好努力讀書既人升唔到大學, 因為學位有限又或者間大學歧視副學士. 然後到大學後又見到D 唔珍惜自己得到既嘢, 只求享樂.

我再不以致評, 但係佢地真係要好好反省, 因為個分影晌一世.

我作為一個80後我要比其他人更努力.

No comments:

Post a Comment