Saturday, June 18, 2011

寧靜

今日我好黑仔

不太開心, 同男朋友有D問題, 其實個問題由一開始到而家都從未間斷過, 我地分隔二地我地之間唯一既聯係---電話, 因為我地唔可以每天見面, 我希望我地可以每日講電話, 但係差不多三個禮拜, 每日都係我揾佢. 佢成日話我小氣成日呷醋. 我好麻耐之前成日send sms 俾佢佢一個都冇reply 過到而家我見佢電話有send sms俾人既痕蹟而我一個日月大約收到收到不多於八個sms from him. 記得之前我叫佢開msn and send sms to me, 通常佢都話唔鍾意打字, 好煩. 呢一刻, 佢究竟俾邊個改變咗lei? 好明顯唔係我. 到而家佢都係對我咁, 我需要既唔係言語上的愛, 而係心靈上行動上既愛. 我唔係想呷醋而係個處境迫到我咁. 另外, 男朋友淩晨回家冇打俾我, 反而好快速咁係facebook accept個新識既女仔既request. 唔好玩la, 佢之前通常都hea人幾日先 accept ga! 仲有我係佢 facebook leave comment 佢唔會reply ga.
如果你係女人你會明白我

快八年la.

每次每次我講過既野佢都唔會記住.

我的心放鬆不了.

到晚上自己一個去旺角行街, 回家既路上, 去咗一間常去既餐廳吃晚飯. 今日竟然好快有位, 因為想改變心情, 所以別點咗平時唔會點既食物. 到食物送到我枱上不夠三十秒, 突然成間餐廳D燈冇咗. 隔離枱個男人搞爛GAG 話係咪有人生日要推個生日蛋糕出泥, 又笑佢地係咪冇交電費. 過多幾分鐘之後, 餐廳D 人出泥道歉, 因為個電箱壞咗, 未上菜果幾張枱D 人都開始走. 間餐廳剩返十個人左右, 好靜, 好平靜. 因為不太光好暗淡, 令我眼中看出來個世界不再鮮豔, 但令我其他的五官活躍起來. 令我知道眼前看到既世界並不是一切. 因為冇咗視覺, 令我既味覺同觸覺感受性強咗

停電, 好似要同我講我平時睇既野唔係單方面, 原來仲有其他的可能性, 唔可以從單一方面去思考

係咪個世界俾得太多野我, 令我其他的感覺頓咗 ...

每一個人都需要寧靜既時刻去冷靜俾自己一刻既休息.

一下突然我的心笑了, 彷彿什麼都不重要. 我的心還在跳, 原來我還活著, 我最需要的是寧靜的一刻.

當我吃完離開餐廳不夠五秒竟然有返電我笑咗.

la, 多謝今日的遭遇, 我開始學會如何面對不幸和低潮.




偶然一次關燈吃飯, 其實也很浪漫.









幸好, 窗外的光透進來.



No comments:

Post a Comment