Saturday, June 18, 2011

Etude House

剛上網見到有人賣Etude House D Nail Polish, 一支$22, 買三支送一支, 我都算熟韓國, 其實一支成本大約$6港幣, 因為我之前係韓國都有狂掃貨. 但老實說如果佢唔係Laneige young line加埋李民浩做代言人, 就算幾平, D quality真係吸引不了我.




係咪望落好吸引呢?! 
From http://www.etude.co.kr/product.do?method=view&prdCd=102004018

講返支Nail Polish, 唯一既優點係唔太臭, 但好易甩, 我試過沖完涼後甩咗一忽, 此外十分難乾.

另外佢D MASK 比我的美麗日記更快失效, 真係魔法失靈了!

點解我狠評呢個牌子? 因為我由洗面高, mask, body cream, peeling bubble, 化裝品到指甲油都用過, 冇一樣work, disappointing! 唔知係咪我既問題la… 所以我ignore 晒佢果重點, 只當佢普通野用. 就算佢話有xxx 功效, dun trust, sisters!

要用平靚正既野始終日本係首選, 其次台灣, 慢慢排先到韓國.

但我仍然高“I  LOVE  KOREAAA!!”除咗化裝品同護膚品, 我好like 佢地既環境食物同D accessories價廉物美, 我又想go korea la。。。
 

Here are the products that I tried, 有D 我已經throw away or 佢已經冇賣, so I couldn’t find a pic to post. REMEMBER: they work badly...








Please pay attention to the circle, 我買咗野2星期佢D閃粉已經同D gloss 分離咗,
離婚咗XD
可能張相不太清楚, 因為支野反光
H&M D質素都好過佢。。。










No comments:

Post a Comment