Tuesday, June 28, 2011

一切皆可放低

突然醒想起謝安琪首年度之歌, D 歌詞好靚我最鐘意一句 曾經擁抱的身體
曾經在乎一切”. 今我反思我過去樣樣都想
long lasting,樣樣都要跟住我一世, 我想要乜, 就要一定要得到。 但而家人大咗學識放手, D野係你既就係你, 有D野搶返泥都冇用。 曾經擁抱的身體"好似同我講每一樣野都好似人既體溫咁會慢慢流逝,好似前排我想起我男朋友隻手,成日都好熱,但想起果刻我隻手係凍ga。 原來有好多野都係自己手裏開過花就夠. “得到過 又猝逝 也有一種智慧

2 comments:

  1. SHIT! 好有同感...係有到...好感觸個隻...T__T
    要學懂放開係一門好高深的學問, 自問依家初係beginner level..
    無錯有D野係我就係我...但每當想到 "曾經擁抱過...得到過.卻又要放開" 內裡就會感到好可惜.
    就好似你話齋想起男朋友隻手...當你想起時,曾經2人好close, 個隻手無時無刻都會拖住你, 但此時此刻, 你可能諗起隻手個shape個feature...但你已經唔記得當時個體溫...就好似你想留都留唔住的感覺, 令人無奈但也得接受

    所以我地circle中的不快,亦都係“得到過 又猝逝 也有一種智慧”,at least曾經佢都教曉我好多野, 大家曾經都在乎過大家 但到對的時侯就係要let go...好黎也好去

    ReplyDelete
  2. yes ar, 有時對住D 人真係缘盡就緣盡, 夾硬泥都冇用. 好多野都整定.

    ReplyDelete