Sunday, September 23, 2012

豚王拉麵


豚王約1年多前係香港開店我已經好想試la, 但次次都見佢大排長龍, 實在怕怕.

上星期四, 男朋友突然想食拉麵, 於是就去豚王碰碰運氣. 7點多, 豚王已經有人排隊la, 幸好我哋排咗半個鐘已經入到去la~

因為間店叫豚王, 所以我哋揀咗豚王湯底. 拉麵每碗hkd$80, 內有叉燒同木耳條葱粒. 我同男友各加咗紫菜(hkd$10)同糖心蛋(hkd$15).



隻糖心蛋雖然外表醜, 但內裏好好食, 隻蛋黃係甜既流心, 佢有一種好似糖咁既味道, 外面既蛋白咸咸地^^


不過, 我對碗拉麵有d 失望, 內裏只有一塊叉燒, 雖然叉燒size 可以cover d 麵唔細塊. 但以$80price 同冇乜配料, 真令人失望. d麵質ok, 冇皂水味. 講講個湯底la, 我揀既係普通濃度既湯底, 佢面頭冇乜油, 但食落有d油膩既感覺, 係一種豬油既味, 本人唔太喜歡 >p< 我用價錢同味道來比較, 如果佢係$60-$70, 我可以接受, $80真係貴了.

到咗門口條人龍已經一條街咁長la*X*
 
回到家, 好口渴. 個湯底好多味精ar……

No comments:

Post a Comment