Wednesday, September 26, 2012

Innisfree Green Tea Pure Skin & Green Tea Pure Lotion



試咗Innisfree Green Tea Pure Skin & Green Tea Pure Lotion2 個星期, 我本人強烈推介, 佢好好用ar!!! 我到而家都唔知佢個效用係乜, 唔識睇韓文

我於每日潔面後試用Green Tea Pure Skin, D texture好水份, 同平時用果D 爽膚水好似, 不過佢傑傑, 有少少似洗米水既color, 液體入面有D 白色小粒, 然後用手塗係面上. 之後再用Green Tea Pure Lotion, 呢個lotion 都係好似水狀, 佢係奶白色,, 用法同Green Tea Pure Skin一樣塗係面上.

用後感: 我未用Innisfree Green Tea Pure系列既products 之前, 用乜嘢護膚
都冇用, 吸收唔到. 但用咗呢隻Green Tea Pure Skinlotion, 用其他cream 或精華素都吸收得好好. 而我用後, 面上既油都減少咗, D 毛孔又細咗. 我好滿意. 而佢唯一不足之處係佢唔夠保濕. 之後一定要記得用少少保濕products ar~

No comments:

Post a Comment