Monday, September 17, 2012

Innisfree Pomegranate Vital Essential K Mask



前排係韓國既Innisfree 買咗10paper masks, sales 姐姐送多2塊俾我. 1塊價錢約HKD$7(1000won韓元).

今次用既係Pomegranate Vital Essential K Mask. 用時敷約10-15分鐘, 用後幾保濕, 塊面亦白咗少少, 唔錯. 我鍾意佢冇乜香味, 用後我冇皮膚敏感(本人有香料敏感呢),  我覺得佢好用過<<我的美麗日記>>, <<我的美麗日記>>D香味太濃, 我有幾隻<<我的美麗日記>>mask令我會皮膚敏感. innisfree 個品牌係sell natural product 令皮膚減少敏感. 佢隻paper mask 值得推介!

No comments:

Post a Comment