Tuesday, August 21, 2012

Guerlain Ombre Eclat Mono Eyeshadow



朋友2,3 年前送咗guerlain ombre eclat mono eyeshadow俾我做生日禮物, color唔太啱我, 所以我放咗好耐都冇用過, 依家拎出泥試吓la. 但上星期一唔小心跌爛咗個eyeshadow, 列咗la >,,<
 
佢個eyeshadow 幾易上色, 易推開, waterproof 做得唔係太好, 有少少水就甩, 但易落妝.


最後, 我好鍾意個盒, 我想keep 住佢做accessories box, haha. 我下一個post 會講吓 accessories box~

No comments:

Post a Comment