Sunday, August 19, 2012

Bourjois Manicure修甲之旅


修甲前, D 指甲油已經係7 日前塗既, 所以近指甲已經脫落la. 急不及待去Bourjois修甲.



修甲時, 修甲小姐會先幫我用磨擦棒幫我修甲, 但佢發覺我有修開甲既情況, D 指甲邊磨得好靚同我D指甲面磨得好 ”, 所以佢skip 咗呢二個steps >,< 唔抵la…… 只怪自己太鍾意diy修甲 la……

STEP 1係用一D 軟化cuticle cream 指甲同皮膚之間(Sally Hansen 都有呢D cream ga), 再用暖水浸約1 分鐘


STEP 2就用一D tools 幫我去死皮(我都有支tool, 遲吓post la), 再用細既scissors 剪走D 不平既死皮. 再塗hand cream.

STEP 3 base, 我覺得好奇怪, 因而佢冇幫我磨平返D指甲先塗base. 指甲D 不平面塗完 base 都有D 不平滑, 唔靚ar =,=

STEP 4 再塗2層甲油(Bourjois 10 Days Nail Enamel Nail Polish, the color code is 10), 最後加一層top, 完成la. 再用D 洗甲水擦走D出界既甲油. The website of this nail polish: http://www.bourjois.co.uk/catalog/make_up/nails/colour/10_days_nail_enamel

STEP 5 用吹風機吹乾D 甲油, la. 



記住此時D 甲油個底未乾透, 要小心哦


後記: 其實我自己DIY修甲塗甲油都不輸街果D鋪頭ar, 所以我應該唔會試第二次修指甲la. 不過, 遲吓應該會試一次修腳甲la, 因為腳甲煩la ma~

No comments:

Post a Comment