Wednesday, August 15, 2012

Clinique Lash Power Lengthening Mascara

Clinique做個promotion 係以一支舊mascara換一支Clinique新既試用裝 (2ml) mascara.

而家講吓支mascara la. 佢係幾好用, 佢個持久性值得一讚, 我本身面油好多, 加上夏天又熱好多汗水, 但支mascara last 到一日冇褪色. 唯一我唔太滿意既係佢用後只令睫毛增長, 冇濃密既效果. 所以用後效果唔太明顯, 我只好用多一支mascara 補救佢既不足.

 
mascara支擦頭有二邊, 一邊長一邊短, sales 姐姐教我先用短果邊, 再用長果邊, 但我用後覺得冇乜分別, 但長果邊較易上mascara, 同效果好少少.

至於卸妝方面, 用卸妝油係落唔清D mascara, 只要用温水洗一洗就ok la, 好易卸妝.

試用後

No comments:

Post a Comment