Monday, September 12, 2011

又放假了

上星期, 我個ex-boss同我講我太文靜, 唔夠大力, 唔夠multi-tasking. 問我考唔考慮揾過第二份工.

我自問唔係我唔夠multi-tasking, 我主要係design, 但要入埋datebase, update website, facebook, check artwork in stock,artwork (自己用力抬冇車搭),  contact with clients, postcard, artwork尺寸, 賣書, 開訂俾客, 吸塵拖地, account既數, 帶客睇場, handle artwork, send 野俾記者, 覆客emails. 仲有大把等住做……

我既job duty多過以上, 成日做做野個老細又叫我做其他野, 例如冇lala 幫佢做埋家事, 做埋秘書 always OT and have to work on Saturday and Sunday......

我唔夠multi-tasking??? 仲有好多受咗既氣講不出

最後好彩个老细有返D人性, 寫咗封靚既reference letter.

算吧! 去埋旅行再努力揾工吧!

2 comments:

  1. 你無事吧? 我有排無追blog睇....睇黎我outdate左, 唔緊要~!聽日同你傾內D啦~~~~~ 加油呀~!

    ReplyDelete
  2. thanks for listening to me today ar

    ReplyDelete