Thursday, August 22, 2013

Mioggi Kimchi Probiotics 泡菜活菌補給(粉末)


約個多月前收到 Mioggisms, VIP 可以去免費換取泡菜活菌補給粉末7日試食裝.

本人平日冇便秘問題, 試食咗7日後, 身體既排便量比平常多少少, 次數亦多幾次, 多出個幾次排便量好少好少. D粉末係提子味, D 似小朋友食既糖, 呢隻粉末可以直接食用, 或放到清水飲用.

我覺得好神奇, 因為排便量多咗, Mioggi 當時有折, 所以買咗3.

呢個product 標榜既功效係會幫助排毒, 清理腸道, 令皮膚變好. 我想皮膚再好D.

到而家我已經食咗1 個多月. 效果令我幾失望, 我只係頭7 日有D 排便量多, 之後就冇任何反應, 皮膚冇好到, 都係經常有暗瘡.

我建議各位sisters 如果要買, 買一盒試咗先, 唔好浪費金錢!

如果要腸道健康, D 食生果同菜la!

Offcial Website : http://www.mioggi.com/zh-hant/product-detail?id=19


No comments:

Post a Comment