Monday, August 26, 2013

Shisedo Maquillage Glossy Perfect Rouge 唇膏 RD224

有位朋友係大型化妝品公司返工, 佢係啱啱過咗annual dinner, 抽到一支 Maquillage 唇膏, 送咗俾我, 好多謝佢~ 因為係公司D 化妝品貨版, 所以同化妝品專櫃 D tester 一樣.




講返支唇膏先~ 我上網睇, 呢支唇膏係唇膏同唇彩二合一, 可以令色彩更亮澤鮮明.


~我首先試係手背上~

使用前


使用後



可以見到支唇膏隻色好nature 同光澤, 唇膏中有一D 閃粉.


~~~試係上la~~~

使用前



使用後



大家可以見到我個唇上面D 紋有少少遮蓋咗, 咀唇既輪廓鮮明, 好自然. 而保濕方面亦不錯, 我會推薦大家買呢隻Maquillage 唇膏! 

1 comment: