Friday, August 30, 2013

Majolica Majorca Lash Expander Frame Plus Mascara 極緻魔幻激長睫毛液


我見到網上有好多人介紹呢隻Majolica Majorca Lash Expander Frame Plus Mascara, 就買泥試下la!



老實講, 我用完有D失望, 唔明點解有咁多人大讚. 我用完後覺得呢隻Mascara 太多纖維, D 纖維好易令D睫毛一D長一D 就唔對稱, 長短不一. 另一樣係佢唔夠豐 “ying”, D睫毛好貼埋一齊佢個擦頭有少少難梳開D睫毛, 因為擦頭上面有好多纖維, D睫毛越梳越貼埋一齊.


好處係可以last 到一日, 同好易落妝, 下午眼部唔好黑咗, 值得一讚.

BEFORE


AFTER

(Took this with normal angle)

(Took this with low angle)

市面上有好多mascara 都比Majolica Majorca mascara . 我用過2Majolica Majorca mascara, 2 隻都好失望. 反而我會出介Fasio KissMe mascara.

No comments:

Post a Comment