Sunday, March 31, 2013

Mioggi 面部護理現金券 Facial Coupon

本人係Mioggi 門市既vip, 所以係生日果個月收到mioggi 送出既 "首件貨品50%off 優惠券"同呢張面部護理現金券.



我上星期試咗Mioggi Beauty 個蜂皇漿facial, 佢功效係保濕, 收毛孔同少少美白.

佢每一個人有一間房, 唔錯.

護理員先幫我落妝, 潔面, 再用蒸氣機幫我d 毛孔放大, 然後用針清潔黑頭油脂粒.

之後, 就塗上一層厚厚既蜂皇漿面膜, 護理員係我敷緊既同時會用一部凍既機器幫我面部按摩(佢話有導入功能), 因為個機器好凍, 所以之後d 粗大毛孔都收細咗.

又要清潔面上殘留物la. 最後, 敷上一塊paper mask, 再係上面做一個硬mask.

成個過程約90分鐘. 之後當然會有d sales 姐姐 sell 你買套卷. 但我冇買>,< 因為家中有1x 盒未開既mask…… d 針清既針同導入導出機同按摩器我都有.

只要努力少少都可以做到呢個效果.

不過老實講, d service 唔錯, 因為第一次, 之後就唔知la.

No comments:

Post a Comment