Sunday, March 24, 2013

Curel 美白輕透防曬乳液 Whitening UV Protection Face Milk UV SPF25PA++


用咗Curel Whitening UV Protection Face Milk UV SPF25PA++ 約三個月, D 我膚色有明顯白咗, 佢防曬效果唔錯, 我試過有一次由早上9 點曬到下午2 , 返到屋企落妝後都冇黑到, 我好surprise. 我之前都用過其他牌子既防曬液, last 唔到好耐, 3-4小時去補一次.

再講下佢既texture, 佢係純白色, D liquid好似水咁, 唔同其他防曬液咁有少少”, 所以佢好容易推開. 用手推開後用洗手液洗, 都洗唔走D防曬液, 佢防曬做得幾好.

而家講講佢既壞處, 佢好油, 我估計佢有高保濕成份, 所以由上午到下午要印2-3次面油, 本人平日面油量算普通. 至於落妝, 我要落2次再洗面先可以完全落乾淨, 都幾花時間.

No comments:

Post a Comment