Saturday, November 5, 2011

JM makeup 免費化妝Review

SUCKS!

本人係H2O+ VIP 而獲邀請到佢條新young line JM 免費學化妝. 我到時, 佢教開化妝果位化妝師唔係度, sales 叫我10 分鐘後再返. 過咗一陣, 個化妝師都係冇到. 於是由個sales 教我化妝, 佢話佢係makeup artist, 然後就試妝. 佢開始勁sell D 護膚品, 同化妝品. 佢問我想化乜妝, 我話要清一D, 因家唔興濃妝. 佢係過程入面, 唔問我就修我條眉, 修到我左右眉唔對稱, 畫到條眉勁怪, 仲勁sell 我買佢既修眉套票.

最後化出泥個妝好濃, 對眼好誇張, 佢之後想補鑊話: “試妝梗係要試新嘢la”. 塊面上有少少刺刺地. 好痴 立立”, 唔好用.

我見佢D eye cream 買一送一, 佢話同H2O D 產品出自同一間廠, 買咗支concealer eye cream,我冇為意. 返到屋企先見到條young line 係中國出品, 佢話同H2O+ 同一間廠完全係講大話, H2O+ D嘢係USA出品, 我回家見JM 個盒同說明書係簡體字ga! Made in China! 唔怪得要買一送一la!

回家後立即落妝, 好彩未開始敏感ja!


質素好差!


 Official link : http://www.jmbeauty.com.hk/


 Eye Cream


Eye cream $158/20G,
好彩唔係貴, 買一送一, 如果係唔係就心痛la @@ 不過佢完全係欺騙, 入面得半瓶 @#&@*! (look at 5th photo)


 

全部簡體字 wtf!





 Concealer

$148 /20G





 Moisturizing Mask
 
免費送既mask, 又係強國出品.
臨走時佢係咁迫我買30, 唔買就係唔買, 佢想夾硬要我俾$ law, 痴痴地ga!




No comments:

Post a Comment