Wednesday, November 2, 2011

Fairly Low Price Cosmetics in 2 Big Fashion Stores (Forever21 vs H&M) - Eye Makeup

試咗我係Forever21H&M新買既 low price cosmetics, D質素不太差. 因為係試妝, 我冇搽黑眼圏遮瑕膏 : P

左眼

 


 
Forever21- Love & Beauty High Volume Mascara (top) CND $4.8 (around HKD$ 42)



呢排見幾個大牌子出咗一D令我有D *O* 咀既Mascara擦頭, 所以一見呢支Mascara個擦頭同大牌子果個一樣, 我刻買.
用時覺得有D 難搽, 個擦頭太大唔方便, 好易整到眼皮周圍都有. D眼睫毛有少少 clumpy.


Forever21- Love & Beauty Liquid Eyeliner Traceur Liquide (bottom) CND $1.5 (around HKD$ 13)




我手試捽, 捽極都唔甩, 好貼又易上色, 好易落. 不過要小心, 如果多面油會易甩. 但價錢好平, 所以本人會評呢支Eyeliner 90.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

右眼



Forever21- Love & Beauty Waterproof Mascara (top) CND $1.5 (around HKD$ 13)

 用時覺得 好水太過液體壯, 唔夠strong. 不過用後眼睫毛根根分明, 但效果不明顯.


 H&M- Double Eyepen (middle) HKD$ 49.9
pen 一邊有金粉, 一邊係淨色. 幾好用, 易上色, 搽好少係眼皮上面再用手推開就OK. 眼皮有少少閃.


Forever21- Love & Beauty Cat Eye Felt Tip Pen (bottom) CND $4.8 (around HKD$ 42)



 個筆頭較”, 畫時唔係好順, 用後算long lasting, 不過多面油會易甩, 值得一試

No comments:

Post a Comment