Tuesday, November 22, 2011

DIY Hair Treatment

我係好多姊妹聚會都會講到頭髮既問題, 開叉, 變黃, 好乾等.

我之前都會買一D焗油產品用, 但每次用完第二日, 個頭會好多油出, last唔到15個鐘, 加上D頭髮本質好快打回原形. 如果一星期用多過3, 個頭皮又會出問題, 點算?

本人一向好注重自己既頭髮, 因為之前好多人讚我D頭髮靚, 但我自從剪短同電髮後, 再加上前排經過硬水半個月既洗禮後, D 頭髮好乾又開叉

我又唔想買焗油, 價錢唔化算, 又唔可以日日用, 於是我自己係度鑽研護髮素. 我發覺除咗中藥成份既護髮素外, 就算我係酒店用果D cheap 護髮素都可以用泥焗油.

The conditioner I took  from hotel.

本人日日都係夜晚沖涼洗頭吹頭, 第二日起身就出街, 唔梳頭都冇人知. 值得一試, last23個鐘.

我既次序如下:

i 用洗頭水洗頭

ii 洗淨後, 搽一大pat護髮素落髮中上至髮尾, 唔好搽落髮根頭皮. 然後用梳梳D頭髮, D護髮素深入每一條頭髮, 切記唔好梳頭頂同唔好用D齒密既梳. You may use a towel to cover ur hair.

 我通常用呢個洗頭專用既梳, I bought it from Malaysia, but you may find a similar comb from Jusco Living Plaza.



iii Leave the hair conditioner on your hair, then u may clean ur body.        

iv 最後洗淨個身, then洗頭, 記得洗乾淨D ar, if not ur hair will become greasy and sticky in the next day!

完成了, 效果雖然係冇買一支支果D焗油咁快出到, 但第二三日已經見到個效果最重要係last得耐.

如果各位姊妹都係覺得 D 頭髮唔係好得, 我建議用埋髮尾油.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

如果各位想用焗油的話, 我建議用Pantene Clinicare, 好好用, last得耐, 一星期用一次就ok~ 

我唔建議人用Shishedo Tsubaki 焗油, 因為唔知点解每次用後都好greasy, no matter the shampoo, hair conditioner, or hair treatment, 我紅白金三隻色都試暈冇一隻ok. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I miss my long hair >*<

2 comments:

  1. but ur hair now looks soo good. better wo!

    ReplyDelete
  2. better now, but when i cut my hair, it is terrible...

    ReplyDelete