Tuesday, November 8, 2011

Bourjois Little Round Pot Eyeshadow

屈人寺呢排每條化妝品line都有D products 特價, 於是我買咗我一直都好想試既Bourjois eye shadow( 我仲唔係好識畫eye shadow Orz), 佢由 $148減到達 $70, 但佢只有4隻色特價, 我買果隻係25 號色 (argent) 全新乾濕兩用眼影




真係好好用, 搽少少再推開, 就上到色, 見到閃閃地. 如下圖:



如果搽多一層就會見到有一層淺灰色, 可以做到層layer. 我搽eye shadow 唔叻都搞得掂. 隻色又唔會妖艷~

我仲唔係好識畫eye shadow Orz, 希望大家唔好笑我la >,< 因為我係單眼皮女生, 一唔對稱就現, 又冇個雙眼皮可以摺入去遮住.

貼服度  ❀❀❀❀❀
易上色  ❀❀❀❀
價錢      ❀❀❀ (特價既價錢屬於中下下, 如果正價就中價)

缺點係個盒中冇一個好位放eye shadow brush, brush只能放係eye shadow上面, 令人用時一開好易小心跣出泥.

No comments:

Post a Comment