Thursday, December 8, 2011

Moisturizing Lip Sticks

爸爸每次經過我房都會歎氣! 女孩子…”

今次, 到我自己忍受不了la, 開始執房…… 太亂!

執執吓, 先發現有咁多支潤咀膏未用…… 買到唔記得咗……

拆晒D包裝後, 多咗好多位ar (ܫ)/ 仲摷返成年前買個cupcake, 啱啱好可以裝晒我D 潤咀膏~

都唔明點解我懶到D嘢買咗到依家都未拆……




 

●~*●~*●~*●~*●~*●~*●~*●~*●~*●~*●~*

你準備好過冬未?

2 comments:

  1. the bag is so cute!!!!
    我好多時係買左唔捨得拆!
    花老爺真係好搞笑....next time when u pass by his room u can say "唉....老男人..." HAHAHAHHHAHA

    ReplyDelete
  2. yes my dad is so cute and gou siu horhorhor

    ReplyDelete