Thursday, December 15, 2011

返工

如無意外 2/1/2012會去一間大型國際金融公司上班, 我尋日收到offer請我做junior designer, 佢哋係出版股書, 投資金融書等, 佢哋所有福利都有, 又係中環, 應該冇乜可以彈, 但我而家有D壓力, 因為之前 interview時個creative director好串, 佢哋D書又年年攞awards……

不過, 我知道如果我肯捱, 我會有好好既前景. 但我有朋友都勸我做內部既職位好過designer, 因為designer 成日OT, 內部職位冇乜OT人工又差唔多.

算了, 出泥捱一年到時要轉行都係25,26, 還來得及吧!

我要好似D石頭咁夠硬淨!!!

No comments:

Post a Comment