Sunday, October 9, 2011

H2O plus Collagen 8000

 去完旅行後, 唔知做乜塊面生咗多過10粒以上既酒米同暗瘡, 好驚!!!! 未試過咁ga…… 好似毀容咁 T—T 外敷唔得唯有靠內攻.

發覺自從過咗24歲之後, 新層代謝真係慢咗, 以前D暗瘡好快謝, 而家幾個月都係度…… 而且個人仲好乾. 以前食極唔肥, 而家一食就肥. bad bad bad!!!

大約年幾前有朋友同我講佢飮日日collagen 飮品, 我仲話太早, 當時我哋只係22,3. 估唔到我而家都要飮 la….. >.<

 $380 for 10 bottles, so expensive ......

 試咗飮2collagen 飮品, 1最明顯既係塊面真係少咗油光, 皮膚真係有返D水份.

但我仲未見到毛孔細咗, 希望飮多幾日會再見到其他成效.

飮既時後D 味道唔太差有Dpeach favor, 有少少傑傑地. 要早上空肚飲ar~ 

click to enlarge



No comments:

Post a Comment