Wednesday, October 12, 2011

Curel Intensive Moisture Cream & Olay Moisturizing Cream


今期COSMO GIRL 送咗一少盒防敏CUREL保濕CREAM. 


老實講, 未用LANEIGE 之前, 2個朋友同我講佢用後皮膚敏感, IGNORE, 我用乜嘢搽面都冇問題, 唔好話酒米, 暗瘡都好少生. 我第一次生酒米係用SKINFOOD, 第二次係用ETUDE HOUSE, 第三次係LANEIGE. 3個都韓國大牌子, 3次都皮膚敏感, LANEIGE果次最嚴重, 遺禍至今. 我而家就算用返我以前冇皮膚敏感果D PRODUCTS 都生酒米, 得不賞失.

膽粗粗試吓COSMO GIRL 送既CREAM, 點知佢除咗防敏之外, 仲好保濕. 我用完之後冇皮膚敏感, 面上既酒米少咗好多, 真係好好用.

It’s around $170 to $190.

 CUREL用時隻CREAM冇味, 幾好.

另外, 我有朋友之前同我講過可能係我對D香料敏感, 我唔係好信, 但而家發覺真係D香料既問題. 通常D防敏用品都係冇乜香味同色素, 點解呢? 諗吓就知la.

原來我俾LANEIGE迫到我變咗敏感皮膚

另外, 介紹Olay Moisturizing Cream, 好好用, 專係俾D敏感皮膚用既, 好用又好抵, around $30-60. 

No comments:

Post a Comment