Monday, September 23, 2013

The Face Shop 甲油保護夾 Nail Polish Protector


早前係韓國The Face Shop 見到有甲油保護夾, 我一定買泥試下la~



講下點用先la, 佢係夾型呢既, 我見到市面上有另一款係圓筒型既(塗上甲油後用). 而我呢隻係塗甲油前及後都可以用既, 如果手指較粗既女孩要小心la, 因為個夾好實, 塗上甲油後好難套入手指, 所以我建議塗甲油前先戴上.




試用後, 我唔太喜歡呢隻保護夾, 其實用咗之後d指甲好易刮到個指甲面, 用咗同唔用分別唔太大. 最重要都係甲油未乾自己唔好做其他嘢la!

我唔建議各位浪費$$$ la!

No comments:

Post a Comment