Sunday, June 16, 2013

彩豐行蘆薈暗瘡修護面膜

前陣子去彩豐行行個轉, 見到呢支蘆薈暗瘡修護面膜好平, 只係hkd$26, 把心一橫買泥試試la~



回家後上網做research, 見到有好多人大讚呢支面膜.

講吓用後感la! 我打開之後聞唔到有香味, 只有薄荷味. 我幾喜歡, 因為本人對有太多香料既美容產品敏感.

初初買呢支面膜係諗住用泥沖涼時hea, 用後發覺效果好好. 用後d 毛孔細咗, d 暗瘡平咗, 又有少少消炎作用, 唯一唔好只係敷果時有少少刺既感覺.

而家我通常係我做完磨沙或清潔完黑頭再用呢支面膜來收毛孔及護面紅印.

佢既壞處係我感覺支面膜冇蘆薈成份, 用後亦不保濕, 而且面部會有少少乾, 之後要記得搽保濕液ar!

價錢平, 效果好, 本人極力推薦!!!

1 comment: