Monday, February 4, 2013

Too Cool For School Duel Cover BB Cream 30PA++


上星期既韓國之旅買咗好多mask, 護膚品, 化妝品同指甲油有成11kg, d 怕重都返唔到香港 ar >,< 

係呢個行程用得最耐係呢支Too Cool For School Duel Cover BB Cream, 本人好容易出現皮膚敏感, 所以我最初只買咗支12ML 既旅行裝試用. 老實講, 我之前對too cool for school 呢個brand 有少少唔好既印象, 次次見到佢D packing 都好似太young 同不可靠, 膽粗粗試咗呢支BB Cream 後印象改觀咗. 講下價錢la, 佢係 22, 000won(Korean $)HKD$165, 個價錢算平, 因為好大支





this is 旅行裝



this is the original size which is much bigger and contains 50ml and there is a box of concealer on the cap


用後覺得好好, 佢唔單止遮霞度做得好好,BB cream 個設計 is so special, 佢上面黑色蓋係有一盒小小既遮霞膏, 呢個遮霞膏係用係T 字位, 用作修飾毛孔, 令毛孔望落更細小, 另外亦可用於暗瘡部位

用咗呢支BB cream, 我面上既皮膚看上去少少光亮, BB Cream好貼面, 毛孔細左,  D 暗瘡印亦被遮蓋得好自然

before I apply

after

另外一樣令我喜出望外既係控油同持久度. 我於每日洗面, 塗上護膚品同防曬後使用, BB cream能夠防水及last 到晩上10 點都冇問題. I'm so surprised with it!!! 個控油亦好好, 本人一向多面油, 之前用其他粉底到下午一定滿面油光, 但用咗Too Cool For School BB cream 我到下午都冇太多油出, D 暗瘡油脂亦冇增多. 有暗瘡或出油太多既姊妹真係值得一試
佢唯一唔好係只有一隻色, 所以如果膚色黑少少就會睇落白咗.

No comments:

Post a Comment