Sunday, March 25, 2012

做個智慧氣質型女生


係公司成日見有同事上網買名牌手袋, 幾千至幾萬不等, 同份收入不成正比, 買既嘢多過人工幾倍. 令小女子驚訝起來, 不過都係佢哋個人問題. 小女子應為唔係唔好買, 而係要合乎個人財政狀況.

我同朋友傾訴過呢果問題, 成日見人用每一樣嘢都係好貴既東西, 令我有D自卑起來, 朋友同我講, 要用名牌都要自己襯得上, 如果個格唔襯, 令成件事失色. , 我回想成身名牌既同事, 唔係佢成日大聲講買乜買乜, 根本冇人睇得出佢果D係名牌. 因為佢連自己用三百幾元一支既lipgloss 都要大事宣傳一番.

朋友同我講, 女人最重要有氣質, 只要有氣質, D 乜都已經俾人襯托起來. 拜金只會令人看來表面風光, 敗絮其中. 個心同腦袋空洞地白過一世.

我要由依家開始, 鍛鍊自己既EQ, 凡事要放鬆, 要經常要微笑, 對自己擁有既感到自豪, 常捐獻. 不要做個拜金女.

No comments:

Post a Comment